Menu

Image Map

poniedziałek, 15 września 2014

Joanna Rzepa - wcierka cud!

Witajcie Kochani,

Powolutku wdrażam się w bloggerską społeczność :)
Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o Joannie Rzepie, jak zadziałała - w zasadzie działa ! :D





Kupiłam w Super Pharmie za 8,99 zł z ciekawości, nie wierzyłam w zasadzie w cuda :D Kiedyś miałam ampułki, ale raczej się skupiłam na tym że ampułki były niewygodne w aplikacji, więc stosowałam ponieważ miałam zapas to trzeba oczywiście było to zużyć. Nie przykuwałam wtedy uwagi do tego co się dzieje na mojej głowie. Stosuję już tydzień wcierkę i widzę baby hair na głowie ! :D To naprawdę jest fascynujące, że już po tygodniu widzę rezultat.
Skład:
Aqua, Alkohol Denat., PEG-75 Lanolin, Raphanus Sativus Extract, Urtica Dioica Extract, Arcitium Lappa Extract, Humulus Lupulus Extract, Glycogen, Glycerin, Niacinamide, Panthenol, Menthol, Allantoin, Laureth-10, Citric Acid, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphentyl Methylpropinal, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Dmdm Hydantoin, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone 
źródło KWC wizaż

Mam naturalne włosy blond, słońce powoduje złote refleksy. W związku z tym, że farbuję na brązo-czerń. Moje odrosty są w kolorze szaro-mysiego blondu - nie, nie mam siwych! :D które w lato są rozjaśnione przez słońce i wygląda na łyse :D Nie przesadzam!

Czekajcie koniecznie na następny post! Wrzucę Wam swoją pielęgnację jak i również swoje zdjęcie włosków.

Zrobię zdjęcia i Wam pokażę swoje włoski. Mam tyle pomysłów na posty i chciałabym się z Wami tym wszystkim podzielić, ale no co... zagłębiam się w robienie zdjęć i pisanie postów.


Na koniec wrzucę Wam fotkę najpiękniej pachnącego prezentu od najlepszej koleżanki


Buźka!




6 komentarzy:

  1. Spróbowałabym z checią, ale niestety jak to wcierka ma alkohol, a ja atopowe zapalenie skóry na głowie :( Niestety leczą moje poważne ubytki włosów leczyć mogą chyba tylko suplementy :(

    Pozdrawiam,
    koczek-blond

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja łykałam skrzypowitę, piłam drożdże, skrzyp, pokrzywę i szczerze mówiąc najlepszy i tak był efekt po drożdżach - także uszy w górę! Przecież właściwie powinno się zaczynac od wewnątrz, ale ja jestem zapominalska strasznie, także wolę przed snem zaaplikować Rzepkę na skórę głowy :)

      Usuń
  2. Też teraz używam rzepki z Joanny - mam nadzieję, że i tym razem spowoduje u mnie wysyp baby hair! :D

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję Ci za komentarz! Mam nadzieję ze post się podobał. Wpadaj do mnie częściej! :*


Buźka!
Spowiedź Zakupoholiczki ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...