Menu

Image Map

piątek, 10 października 2014

Garnier Naturalna Pielęgnacja, Odżywka do włosów suchych i zniszczonych - Awokado i masło karite

Witajcie Kochani,
Dziś przedstawię Wam jedną odżywkę, którą ostatnio używam czyli Garnier Naturalna Pielęgnacja Odżywka do włosów suchych i zniszczonych Awokado i masło karite.


Opakowanie:
Odżywka jest w poręcznej butli, z zamknięciem tylko okolicy ujścia produktu.




Cena i dostępność:
Cena nie jest wygórowana, jest to niecałe 7-10 zł w każdym sklepie - od marketu az po drogerie i o sklepach internetowych nie wspominając.

Konsystencja i zapach:
Konsystencja - mam wrażenie jakbym nakładała piankę :D 200 ml w buteleczce wystarcza na długo.
Zapach jest ładny, natomiast chciałabym żeby moje włosy pachniały tą odzywką - co jest jednak niemozliwe. A szkoda.


Moja opinia:
Jest to jedna z odzywek, która mi podpasowała. Natomiast nie oceniam jej na najwyższą ocenę, poniewaz nie ma efektu wow, jak to jest przy innych produktach.
Odzywka sprawia że włosy sa miękkie, sypkie i łatwo się rozczesują. Dobrze nawilża, średnio obciąża moje włosy - a tego zawsze oczekuję od odzywek. Jest wydajna i dostępna wszędzie za dobrą cenę.
Garnier sie  postarał w tym przypadku musze przyznać.
Wadą jest zapach który nie utrzymuje się na włosach - ale nie można miec wszystkiego.



Skład:
Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Behentrimonium Chloride, Cl 15985/Yellow 6, Cl 19140/Yellow 5, Stearamidopropyl Dimethylamine, Chlorhexidine Dihydrochloride, Persea Gratissima Oil/ Avocado Oil, Citric Acid, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/Fragrance (FIL C39789/1).



A co Wy sądzicie o tej odżywce???


Jak Wam się podoba nowy wystrój bloga?

6 komentarzy:

  1. Nie testowałam, ale zapowiada się dobrze i być może spróbuję, właśnie szukałam jakiejś nowej odżywki ;)
    http://biala-koszulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam odżywkę z tej serii "Drożdże piwne i owoc granatu". Odżywka ta obłędne pachnie, włosy się dobrze po niej rozczesują. Szkoda właśnie, że zapach nie utrzymuje się długo. Nie obciąża włosów. Jest jeden minus - opakowanie; jest ono twarde i jak zostaje połowa kosmetyku to trudno ją stamtąd wydostać - opakowanie pod koniec najlepiej przeciąć i wydłubać resztę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak też większość kosmetyków ykanczam - rozcinam opakowanie :) tymbardziej ulubionych kosmetyków :)

      Usuń
  3. Skład nie jest powalający, ale wiele dobrego o niej słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też słyszałam dobre opinie, więc spróbowałam :)
      Moja opinia to takie dobre 7/10 :)

      Usuń

Witaj,
Dziękuję Ci za komentarz! Mam nadzieję ze post się podobał. Wpadaj do mnie częściej! :*


Buźka!
Spowiedź Zakupoholiczki ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...