Menu

Image Map

środa, 22 października 2014

Środa - akcja siemię i wiesiołek!

Witajcie Kochani,

Jestem pozbawiona komputera na jakiś czas, ale myślę że nie przeszkodzi mi to w napisaniu posta na moim blogu. Bardzo się cieszę z każdego wejścia na mojego bloga - tzn że nie jestem Wam obojętna!

Od dziś wprowadzam w swoją suplementację i wewnętrzne dbanie o porost i jakość włosa z siemieniem lnianym oraz z kapsułkami z olejem wiesiołka.




Siemię lniane
Charakteryzuje się ono wysoką zawartością:

  • błonnika
  • witaminy E
  • Omega 3
  • witaminy B1
  • witaminy B6
  • żelaza
  • cynku
  • magnezu




Mój sposób:
Przegotowaną, letnią wodą zalewam całe ziarenka i odstawiam na około 2 godziny - w ten sposób nie robi mi się dość popularny glutek. Ziarenka zjadam.

Olej z wiesiołka:
Olej z wiesiołka wspiera sprawne funkcjonowanie organizmu i zdrowie:




  • łagodzi bóle menstruacyjne 
  • pomaga w leczeniu nowotworów złośliwych 
  • zmniejsza niepokój u dzieci (nadpobudliwość) 
  • obniża wysokie ciśnienie krwi i poziom cholesterolu 
  • zmniejsza bolesne napięcie piersi przed menstruacją 
  • ma dobroczynny wpływ na serce i naczynia krwionośne 
  • stanowi najbogatsze źródło biologicznie aktywnej witaminy F 
  • łagodzi dolegliwości związane z klimakterium (przekwitaniem)
Znane mi osobiście propozycje jak można przyspieszyć porost włosów:

  • picie drożdży
  • picie siemienia lnianego
  • picie skrzypu
  • picie pokrzywy
  • mix skypo-pokrzywy
  • suplementy: kwas foliowy, wit B, żelazo, cynk&selen, CP, olej z wiesiołka
  • wcierki: Joanna Rzepa, Jantar, olejki z GP, kozieradka, Seboradin i inne
  • olejowanie skalpu: Sesa, olejek rycynowy!, Khadi, Bingraj
  • różne maceraty
  • różne ziołowe wcierki


Uważam że absolutnie każdy powinien spróbować czegoś dla siebie, dobrać odpowiednio sposób na porost.

Dla mnie najlepsze było: picie drożdży, cynk&selen, Joanna Rzepa i właściwie tyle. Działaniem nieporządanym przy działaniu wewnętrznym jest niestety wzrost włosów na całym ciele, w związku z tym nie jest to sytuacja komfortowa.

Oczywiście nie muszę wspominać, że dieta powinna być dobrze zbilansowana, w przeciwnym razie ciężko będzie oczekiwać spektakularnych efektów.


od 22.10.2014 - 22.11.2014 prowadzę Akcję: Pijemy siemię i zjadamy wiesiołka i podzielę się z Wami efektem. 



Jak Wy oceniacie działanie siemienia i wiesiołka? Mieliście możliwość współpracy z tymi produktami porostowymi?? :)



5 komentarzy:

  1. Też od dziś piję siemię! :) Przy ostatniej kuracji lnem miałam fajne efekty, mam nadzieję, że i tym razem takie będą! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, ja od prawie 3 tygodni przyjmuję tabletki z wiesiołka tej samej firmy. Zmniejszyłam sobie tylko dawkę do 2 kapsułek dziennie. Po 2 tygodniach trochę mnie "wysypało", ale cierpliwie czekam i przyjmuję dalej. Mam nadzieję, że to tylko reakcja organizmu, który pozbywa się wszelkich nieczystości ;) Jesteś pewna, że wystarczy Ci miesiąc z wiesiołkiem? Czytałam, że efekty stosowania olei można zobaczyć dopiero po 2, a nawet 3 miesiącach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Łykałam kapsułki z wiesiołkiem (akurat był to Gal) przez 2 miesiące, dzień w dzień. Efekty są oszałamiające - skóra tłuści mi się o wiele, wiele mniej, rzadko wyskakują pryszcze, no i zaczęło mi rosnąć pełno baby hair na głowie :D Tego ostatniego się nie spodziewałam :) Aha ostatnia miesiączka była całkowicie bezbolesna i myślę, że to również może być zasługa wiesiołka.

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję Ci za komentarz! Mam nadzieję ze post się podobał. Wpadaj do mnie częściej! :*


Buźka!
Spowiedź Zakupoholiczki ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...