Menu

Image Map

poniedziałek, 3 listopada 2014

Eyeliner z Wibo - głęboka czerń! Nietypowo!

Witajcie Kochani,
Dziś przedstawię Wam eyeliner, który gości w mojej kosmetyczce już wiele miesięcy i nie zamienię go na żadnego innego.

Dziś nietypowo!



1. Niedrogi
2. Dostępny w Rossmanie

3. Trwały i intensywny kolor
4. Łatwa aplikacja

5. Opakowanie całkiem przyjazne w trzymaniu w dłoni
6. Nie uczula

7. Łatwo się zmywa
8. Wydajny
9. Dobra współpraca z pędzelkiem
10. Nie zasycha


Jak Wam się podobał wpis?
Jak oceniacie ten eyeliner?


14 komentarzy:

  1. Noszę się z zamiarem zakupu eye linera tego typu dla siostry i powiem szczerze kusi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm to w takim razie wiem jaki następny eyeliner sobie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ten eyeliner w kolorze brązowym/złotym, i bardzo go lubię :)
    Bardzo fajny blog- obserwuje
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety eyelinerów nie używam ;)
    Ale cieszę się, że go lubisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś go używałam :) I chyba byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go, w sumie to już któryś z kolei. Dobry, ale... (zawsze jest ale)... czerń jest mało napigmentowana. Trzeba nakładać drugą warstwę po wyschnięciu, żeby zakryć jasne smugi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spodziewałam się po nim aż tyle :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj,
Dziękuję Ci za komentarz! Mam nadzieję ze post się podobał. Wpadaj do mnie częściej! :*


Buźka!
Spowiedź Zakupoholiczki ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...